VS1 – Sportovně turistický kurz jižní Morava – Šatov

V týdnu od 13. do

17. září se uskutečnil Sportovně turistický kurz třídy VS1. První den jsme strávili ve třídě hraním společenských her, při kterých jsme poprvé spolupracovali a poznávali se. Druhý den, byl ve znamení odjezdu směrem k městečku Šatov. Po cestě jsme si udělali zastávku u Punkevních jeskyň, kde jsme navštívili propast Macocha. Další den nám přálo počasí, a proto jsme se vydali směrem k vinici Šobes, přes vyhlídku Devíti mlýnů. Odpoledne jsme si prohlédli areál československého opevnění. Ve středu jsme navštívili s průvodkyněmi Znojmo a Znojemské podzemí, odpoledne jsme strávili v Infinity Laser Game. Pátek jsme se cestou domů zastavili v Brně, kde jsme měli možnost si prohlédnout si historické centrum města. Všem zúčastněným ještě jednou mockrát děkujeme!

Děvčata z pokoje č.5 J

První den jsme jeli na propast Macocha a Punkevní jeskyně. Půlku prohlídky jsme šli pěšky jeskyněmi a dostali jsme se na dno Macochy. Druhou polovinu prohlídky jsme projeli jeskyně na loďkách. Druhý den jsme vyšli na túru, prošli jsme se kolem vinic a viděli jsme krásné výhledy. Třetí den jsme celý strávili v krásném městě Znojmě, nejdříve jsme měli prohlídku historického centra města s milou paní průvodkyní. Dále jsme pokračovali do Znojemského podzemí. Opět jsme měli milou pani průvodkyni. A nakonec jsme pěkný den ve Znojmě zakončili na Laser game. Čtvrtý poslední den jsme cestou zpátky strávili dvě hodiny v Brně. Shrnutím to byl týden plný zážitků.

Vladimír Neuman, VS1

Zpětné ohlédnutí za Sportovně turistickým (adaptačním) kurzem 2021.
Začalo to odjezdem 14 9., cesta autobusem utíkala překvapivě rychle, naše první zastávka byla Macocha a Punkevní jeskyně, je to tam nádherné, každý by se tam měl jet podívat. Dále jsme pokračovali na ubytování do Privátu Bohemia v Šatově. Pokoje pěkné, nádherné prostřední a dobře tam vaří. Druhý den jsme byli na parádní vyhlídce Devět Mlýnů a na menší túře po NP Podyjí. Následovně jsme byli ve třech společně s učiteli na obědě v restauraci u Fandy, také doporučuji. Později toho dne jsme byli i v jednom bunkru, velice zajímavý. Menší procházkou polní cestou s rozhledem na nádhernou moravskou krajinu jsme se vrátili na ubytování. Tento den byl ukončen příjemným večerem zpívání písniček a následovně i trochu „tančení“. Další den jsme jeli do nádherného Znojma. Byla příjemná prohlídka města a také prohlídka podzemí, Znojmo je krásné město. Po delším osobním volnu jsme navštívili i Znojemské Laser games, úžasný zážitek, určitě doporučuji! Po delší době jsme pak po procházce i podél řeky došli k našemu autobusu, a jeli jsme na ubytování. Po večerním zpívání u kytary a pro pár lidí i po prohlídce vinného sklípku skončil čtvrtek. V pátek už jsme si jen zabalili, někdo jsi koupil víno a jelo se. Cestou byla ještě zastávka pro burčák ve Znojmě a také v Brně, kde jsme si prohlédli historické centru, zašli na jídlo a nějaké nákupy. Tím bych to celé uzavřel, že to bylo úžasných pár dní a plno nových zážitků!

Balada, VS1

« zpět na výpis událostí